Support Medewerker

Wat ga je doen?

Als Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het snel en succesvol helpen van klanten met supportvragen. Je werkt met financiële applicaties en ondersteunt klanten bij het gebruik van onze producten, zoals het online platform voor administratie en accountantskantoren en softwareoplossingen voor accountants. Je beantwoordt vragen via telefoon en e-mail, met vriendelijkheid en enthousiasme, en zorgt ervoor dat klanten zich goed geholpen voelen. Je luistert goed naar de klant, communiceert helder en duidelijk, en hebt oog voor de vraag achter de vraag.

Wat bieden we?

  • Een uitdagende functie voor 32-40 uur per week.
  • Werken in een informele en open omgeving met korte communicatielijnen.
  • Verschillende leuke bedrijfsuitjes gedurende het jaar.
  • Aandacht voor vitaliteit met verzorgde lunch, dagelijks vers fruit en een ontspanningsruimte met diverse games.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Functie-eisen:

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Een financiële of bedrijfskundige opleiding.
  • Minimaal 1-2 jaar relevante werkervaring bij een accountants- of administratiekantoor.
  • Goed luistervermogen en geduld.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden die aansluiten bij de klant.
  • Klantgerichtheid en nieuwsgierigheid.

Over de opdrachtgever:

Je opdrachtgever is een online platform voor administratie- en accountantskantoren en hun klanten. Daarnaast bieden ze softwareoplossingen voor accountants. Het bedrijf heeft grote groeiambities en hecht waarde aan een professioneel Customer Support team om klanten optimaal te ondersteunen. Met ongeveer 80 enthousiaste collega’s in Nederland en 30 collega’s in India streven ze ernaar klanten snel en succesvol te helpen met hun vragen. Zo  creëert jouw opdrachtgever een informele en open werkomgeving met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Heb je interesse? Neem dan contact met ons en solliciteer hieronder direct!